neděle 30. června 2013

My wishlist: Place which I'd like to visit

Všimla jsem si, že docela dost lidí má nějaký svůj wishlist. Je to v podstatě takový 'list přání' a já si taky jeden takový udělám. Rozhodla jsem se ho směřovat na místa které bych chtěla navštívit a přiblížím vám pár důvodů proč.

Jak jistě víte, jsem veliká fanynka Tokio Hotel a k nim neodmyslitelně patří Německo. Byla doba, kdy jsem do něj byla blázen, ale protože německy umím jen so süß, tak nepřipadá v úvahu tam bydlet. Přesto bych ráda navštívila Berlín, Hamburk a klidně i Loitsche. Vlastně už jen z toho důvodu, že si řeknu 'třeba tu někdy stál Bill' V Německu jsem byla zatím jen 2x. Jednou v Drážďanech a podruhé to byl Schwalmstadt a Frankfurt. Líbí se mi jak je Německo čisté a Němci jsou myšlením úplně jinde než Češi, ale to asi všude :(
Zdroj: Google
Jako další destinace by byl určitě New York. Já si myslím, že ani pořádně nemusím psát proč zrovna NY. Neznám člověka kterého by takové nádherné, velké a různorodé město nelákalo. Naprosto dokonalé obchody - věci které se do české republiky dostanou za 987milionů let. Jsou tam krásní kluci, vlastně i holky a celé to město má jakési kouzlo. Fascinuje mě Central Park.
Zdroj: Google
Jak je veliký a zelený a prostě uprostřed města :D Nevim jak jinak to napsat. Musí to bejt úžasné místo na procházku, na sport... Ten co ho vymyslel je borec!
 V Americe ještě zůstaneme, další místo je totiž Los Angeles
Je to místo, kde bych si představovala dokonce i bydlet. Baví mě jen tak jít na Google mapy a 'chodit' ulicemi LA. Líbí se mi jak tam mají ty palmy, a teplo a prostě všechno je naprosto dokonalé! 
Zdroj: Google

Další důvod je Hollywood. Byla jsem totiž jen ve Vinewoodu :D 
Zdroj: Google
Prostě si chci žít svůj Americký sen :') 

Určitě nesmím zapomenout na Kanadu. Chtěla bych navštívit rodné město Justina, místo kde hrál na kytaru a tak. Zase čistě fanouškovské zájmy :) 
Zdroj: Google

Kdybych si mohla vybrat jakoukoliv exotickou dovolenou, ani minutu bych nepřemýšlela a zvolila Maledivy
Objevila jsem je vlastně skrz Billa a Toma, když tam jeli na dovolenou a hned jsem se zamilovala do bílých písčitých pláží, palem a nádherně modrého moře. Jak tam jsou ty bungalovy na vodě a všechno je takové exotické a určitě krásné.
Zdroj: Google
Svojí vysněnou dovolenou si představuji takhle :) Stačil by mi jen týden v téhle pohádce a byla bych nad míru spokojená. 
Zdroj: Google

Zdroj: Google
Jestli čekáte, že si vyberu nějaké místo kde je sníh tak to se asi nedočkáte protože já sníh nesnášim :D 
takže dál tu máme Japonsko, konkrétně Tokio. Chtěla bych se projít po tom náměstí Shibuya. Ani nevim jestli je to náměstí jen křižovatka nebo co to je, ale je to úžasné místo. I když bych se obávala že mě někdo zašlape nebo že se ztratím.
Zdroj: Google

Líbí se mi jak jdou všude ty světelné reklamy a v noci to musí být vážně zážitek. 
Zdroj: Google
Málem bych zapoměla na Las Vegas takže se z Japonska přesuneme zase do USA. Kdo čel můj článek o GTA tak určitě ví, jak moc jsem se zamilovala do té pyramidy. Ráda koukám na kriminálku Las Vegas protože je v tom začátku vždycky vidět. :D 
Zdroj: Google

Na další dovolenou bych jela do Řecka a to do města Santorini. Kdo viděl film Sesterstvo putovních kalhot tak ví o čem mluvím. Prostě krása. Na to ani nejsou slova.
Zdroj: Google
Aby se neřeklo, že chci jezdit jenom do zahraničí tak sem si vybrala jedno  české město do kterého bych zajela. 
Kdo pozná co to je za město a proč zrovna to? :D Vlastně by to byla jen taková spojnice do jedné dědiny :D
Zdroj: Google 
Aby to nebylo tolik dlouhé o dalším místu vám řeknu už jen v bodech. 
Chtěla bych na Floridu do toho parku Harry Potter abych mohla ochutnat máslový ležák :3 
a určitě bych bych chtěla do DisneyLandu <3.

Všechno to jsou místa které bych navštívila z nějakého důvodu ať už dlouholetá láska nebo prostě zvědavost  a určitě bych se jich ještě pár našlo. Doufám, že si splním sen a navštívím aspoň pár míst z mého wishlistu. 

Jaký by byl ten váš a proč? 

Žádné komentáře:

Okomentovat