neděle 30. června 2013

Stars enamel | Gabriella Salvete

Když sem se o tom laku dozvěděla byla jsem naprosto nadšená a hned letěla do pražské drogerie kde byl k mé smůle úplně vyprodaný! Až když se začalo říkat, jak je vyprodaný všude mě napadlo, že se podívám k nám ve městě do jedné zapadlé drogérie a měli tam všechny! Hned jsem popadla růžový, protože jak jistě víte, je to ta moje barva! 
Musím říct, že takový lak jsem hledala snad celý život. Řídím se heslem:  
If it's PINK or SPARKLY yes I want it!


Takže dneska jsem konečně odlakovala FlyGunCZ nehty a nahodila zpátky mojí barvu. Nezklamal mé očekávání, ba právě naopak! Hned jak budu moc zajdu si koupit i ty nové barvy které už u nás mají taky.
Vážně jsem se do něj zamilovala. Asi se nehodí na oblékání silonek protože je to opravdu 'pískový' lak a na dotek je hodně hrubý. Z toho důvodu se bojím odlakovávání. :D Ale určitě vydrží protože se moc dobře lakuje a stačí doopravdy jen jedna vrstva a je téměř hned suchý, což je super!
Za mě můžu jedině doporučit. Mají i jiné barvy. V té původní kolekci byl světle fialový, stříbrný, takový korálově-lososový a tenhle růžový.
Zdroj: Google
Stál mě 85Kč

Máte nějaký? Jaká je spokojenost?

XOXO

2 komentáře: