pátek 9. srpna 2013

Colorama - 654 & 186

Ahoj. V první řadě vám chci poděkovat za překonání 3000 náštěv :)

Jestli jste nečetli můj článek na odstín 214 tak je TADY
Z těch 3 odstínů, co mám byl nejlepší a hned vám řeknu proč. Nedalo mi to a po 7 dnech jsem i přes dobrý stav laku barvu změnila a to na tu krásnou modrou. První dojem byl jako "wow je dobře pigmentovaný" jenže mi začal dělat hrudky. Mám doma přes 35 laků na nehty a ani jeden mi tohle nedělá tak jsem to nechala být. Dnes jsem nehty odlakovala s tím, že to zkusím znovu aby byla nějaká lepší fotka bez hrudek, ale když jsem viděla, v jakém stavu zůstaly moje nehty tak jsem to vzdala a sáhla jsem po fialovém odstínu, který na mě moc dobrý první dojem taky neudělal. 




Moje nehty vypadají, jako kdybych se začínala měnit v zombie. Jediný prsteníček není zeleno modro hnusný, protože jsem tam měla jiný odstín modré KTERÝ TO NEDĚLÁ! (žluté barvy mých nehtů si nevšímejte, určitě to taky znáte.. :D) 
Jsem na ten lak naštvaná, protože je tak krásný a jestli má výdrž jako ten mint, tak by to byl jeden z mých favoritů. Až budu mít nehty zase ve své barvě, zkusím použít nějaký podkladový lak. Nejhorší je, že se mi obarvily i ruce :(
Teď k tomu fialovému. Má být nějaký neonový, protože je z kolekce NEON ale do nějakého neonu to má docela daleko. Měli tam i nějaký podkladový lak ale nechápu, proč bych si měla kupovat dalších x laků abych měla efekt který lak nebo název kolekce slibuje. Měli ten lak udělat rovnou tak, aby žádný trapný podkladový lak kterým vážně nefandím nebyl potřeba. Je strašně vodový a jak potom můžete vidět na fotkách, pigmentace a krytí tedy nic moc. I přes TŘI VRSTVY mi prosvítají moje nehty, konkrétně konečky, a to jsem tím lakem vážně nešetřila. Přemýšlím, jestli si vůbec ještě nějaký lak od Coloramy koupím, možná nějaký nude, který mi neobarví nehty na zombie barvu. Navíc ty laky mají dost blbý kartáček se kterým se delší nehty lakují blbě. Mám ráda ty veliké štětečky, které teď mají většina laků, protože jsou dobře zastřižené a zbytečně se mi nenabarví okolní kůže.

Modrý palec :D



Colorama/Miss sporty
Určitě budu ráda, když mi do komentu napíšete nějaký dobrý odstín, který kryje a nebarví nehty a nebo jak se zbavím té zombie barvy z nehtů, než se to vymyje. 
Děkuju a mějte hezkej den! :) 


1 komentář:

  1. co bys chtěla za 40 kč.. já jsem docela spokojená, vzhledem k té ceně a výsledku, ale to uvidíme až vyzkouším zelený a žlutý :D :)
    mimochodem, máš krásné zastřižené nehty! :)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat